قدس آنلاین-شهرکرد، آناهیتا موجودی:  دانش نيروهاي انساني ،تعهد و توجه به جنبه هاي بارز خريد تجهيزات و خدمات از نظر انرژي از جمله اهداف كلان استقرار سيستم مديريت انرژي می باشد.

كسب گواهينامه سيستم مديريت انرژي برمبناي استاندار د ISO ۵۰۰۰۱:۲۰۱۱ 

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدير عامل شركت گاز استان چهارمحال و بختياري از كسب گواهينامه سيستم مديريت انرژي برمبناي استاندارد 50001:2011 ISO خبرداد و گفت:  شركت گاز استان به عنوان يك شركت پيشرو در خدمات گاز رساني وبا اهتمام به رعايت حقوق تمامي ذينفعان و با توجه به استراتژيهاي كلان تعريف شده در سازمان ، از تاريخ 1/12/93 با تشكيل كميته مديريت انرژي و برگزاري مميزي انرژي در كليه ساختمانهاي شركت گاز استان اقدام به استقرار سيستم مديريت انرژي برمبناي ايزو 50001  نموده است  .

سیامک حيدري بهبود مداوم عملكرد انرژي ،شناسايي  و رعايت الزامات قانوني ،فرهنگ سازي و افزايش سطح مهارت و

دانش نيروهاي انساني ،تعهد و توجه به جنبه هاي بارز خريد تجهيزات و خدمات از نظر انرژي را از جمله اهداف كلان استقرار سيستم مديريت انرژي برشمرد و كسب گواهينامه از  شركت آرين توف پاسارگاد (نماينده توف اينترسرت آلمان ) را مرهون تلاش و زحمات كاركنان سازمان دانست.

 مدير عامل شركت گاز استان در ادامه گفت : اين شركت ، با دريافت اين گواهينامه در زمره شش شركت گاز استاني دارنده اين گواهينامه قرار گرفته و در همين راستا وی از زحمات بي دريغ همكاران در جهت كسب اين موفقيت تقدير به عمل آورد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.